Äntligen kunde vår efterlängtade användarträff gå av stapeln!
Som vi har längtat efter att få träffa alla underbara kunder igen! Dagen genomfördes på Liseberg, i hjärtat av Göteborg, där 100-årsfirandet står för dörren. Firandet till ära hyrde vi deras helt nybyggda restaurang 1923 för träffen. En helt fantastisk miljö i sann Gatsby-anda. För att stimulera leklusten hade vi även hela spelhallen till vårt förfogande under en dryg timme i samband med lunchen.
Agendan för dagen
Fokus under dagen var att befästa 3 fakta, att TooEasy är i absolut framkant vad gäller;
- Design
- Funktionalitet
- Prestanda / Teknik
Vi på TooEasy letar alltid efter möjligheter att förbättras, och visade upp våra framsteg med stor glädje för våra kunder! Störst fokus var att visa upp alla nya funktioner som nu finns att tillgå i nya 5.4 versionen. En helt ny design presenterades också vilket kommer att lyfta TooEasy än mer. Användarvänlighet och smidiga flöden är som alltid i fokus. Under genomgången så var det många punkter som rev ner både applåder och muntligt bifall! Tack alla fantastiska användare för ert engagemang där!!
Styrka i gemenskap
Styrkan i att skapa en nära gemenskap med alla kunder visar sig bl.a. på årliga användarträffar som denna. Det engagemang vi möts av på dessa träffar, och vid andra kundkontakter, stärker oss i att vi ska fortsätta att värna om den starka gemenskap vi byggt upp. Därför har vi på TooEasy inte några vildvuxna expansionsplaner. Vi ska fortsätta att växa i lagom snabb takt där ingen kund ska känna sig bortglömd eller osedd.
TooEasy och familjekänsla
På TooEasy brukar vi säga att vi är som en stor familj och att våra kunder är våra vänner. Under årens lopp har en stark samhörighetskänsla växt fram och vi vill att varje kund ska känna en trygghet i att ha oss som en nära samarbetspartner. Som kund blir du inbjuden till våra användarträffar, precis som denna på Liseberg. Här har du möjlighet att diskutera förbättringar, ta del av kommande nyheter och nätverka med andra etablerade företag i din bransch!
Användare har den bästa inblicken
Att ha bra kundrelationer är en självklarhet för de flesta företag, men vi ville mer. Vi såg en stor potential i att knyta till oss våra kunder och göra dem starkt delaktiga i vidareutvecklingen av TooEasy. Det är kunderna som har den bästa inblicken i sina verksamheter och de behov som finns av ett verktyg som förenklar all schemaplanering, personalhantering och tidrapportering. Ett nära samarbete möjliggör att vi hela tiden kan förbättra vår produkt på bästa sätt och genom detta stärka våra kunders användarupplevelse!
TooEasy gänget är ett företag som är 100% kundfokuserat. Dom håller verkligen sina kunder främst i allt dom gör och involverar oss i hur produkten ska utvecklas för att möta dom förändringar som hela tiden sker. Att få bidra i både produktråd och årliga kundträffar som både ger insikt i framtiden men också stor möjlighet att påverka har varit superbra. Vi har också kunnat utveckla dom egna behov/lösningar vi har haft specifikt för vår business.
Andreas Sundberg - DTC Support Manager Nordics, Fiskars
En kväll vi sent glömmer
Efter en självklar räkmacka vid sen eftermiddag gick ett helt gäng vidare upp till Asivo-Villan för en riktigt trevlig kväll/natt som inte avslutades förrän det höll på att ljusna igen. Genom åren har många vänskapsrelationer byggts, så att det fanns behov för att träffas, umgås och bara ha det riktigt trevligt i sköna människors närhet är det ingen tvekan om.
Så än en gång, stort tack alla helt fantastiska TooEasy-vänner för en fantastisk dag, kväll och natt😊
Detta gör vi om nästa år!
- TooEasy gänget